Alex márquez

Official fan club

Els Blue Gunners donem suport 100% a l’Alex Márquez en totes les competicions i esdeveniments on participa. Estem sempre al seu costat, als Grans Premis, des de les tribunes, al paddock, des de casa… sempre seguint la seva carrera esportiva. Com les temporades esportives, les inscripcions de la temporada es tanquen un cop finalitzat el campionat (la targeta de soci es vàlida de l’1 de Gener al 31 de Desembre).

Avantatges de ser soci del Fan Club Alex Márquez:

Welcome Pack amb samarreta i una gorra de merchandising juntament amb una targeta de soci de regal.
Descomptes especials. Si ets soci tindràs un cupó de descompte permanent a la botiga oficial, a més de poder aprofitar ofertes especials i /o sortejos que fem durant la temporada.
Tribuna Fan Club. En alguns GP tenim tribunes on ens ajuntem tots per animar a l’Alex. Sempre sortegem premis entre tots els socis assistents a les tribunes, dins dels quals hi ha passes per poder accedir al paddock i així poder conèixer a l’Alex.
Esdeveniments VIP. Durant l’any organitzem esdeveniments on els socis poden assistir com és ara el sopar final de temporada, on sortegem les places entre tots els socis, i on podreu conèixer a l’Alex Márquez en persona.

Horaris botiga

TOT L’ANY: